“Wat de rups het einde noemt, noemen wij een vlinder”

By 5 februari 2019Nieuws

Ieder jaar herdenken wij de bewoners die bij ons in het hospice zijn overleden als ook de cliënten die thuis zijn overleden en die door vrijwilligers van het hospice zijn bijgestaan. Dit jaar zijn naasten, vrienden en bekenden van harte welkom op donderdag 21 februari in De Lichtkring van 20:00 tot 21:00 uur. De deuren zijn open vanaf 19:30 uur.

Samen met u, onze vrijwilligers en coördinatoren staan we die avond stil bij uw dierbare overledenen. U wordt ontvangen met een kopje koffie of thee en wat lekkers. Tijdens de herdenking worden gedichten voorgelezen en wordt iedere overledene genoemd. Daarna kunt nog napraten met de aanwezige zorgvrijwilligers en coördinatoren.

Heeft u geen uitnodiging ontvangen en zou u er graag bij zijn dan is het wel fijn als u dat van te voren laat weten aan ons.

Donderdag 21 februari, van 20:00 uur tot 21:00 uur in De Lichtkring, De Dreef 1, Nieuwerkerk a/d IJssel. De deuren zijn open vanaf 19:30 uur.