Actie Hospice IJsselPolder ‘Kom over de brug’

By 29 maart 2021Nieuws
Actie 'Kom over de brug'

Hospice IjsselPolder opent op 29 april a.s. de deuren en wil in Rotterdam een plek zijn van liefde, warmte en toewijding. Een aanwinst en mijlpaal voor Rotterdam-Ommoord!

Om IJsselPolder nóg meer Rotterdam te laten zijn, wil het team elke bewonerskamer voorzien van een fotowand van de brug waar de kamer naar vernoemd is. Maar het hospice bestaat voornamelijk vanuit giften en kan deze wanden niet uit eigen middelen betalen. Daarom is een actie gestart: de actie

‘Kom over de Brug’

Bijdragen kan, graag zelfs! Elk bedrag draagt eraan bij dat bewoners kunnen genieten van het uitzicht op één van de Rotterdamse bruggen.

Donaties voor dit project van verbinding kunnen overgemaakt worden op rekeningnummer NL64 RABO 0349 6167 79 van de Stichting Vrienden van Hospice IJsselPolder onder vermelding van ‘Kom over de Brug’.

Download hier de flyer